Malediven / Sri Lanka

14 april 2013 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

..en we zijn alweer bezig om de zomervakantie te planne die dit keer naar de Malediven en Sri Lanka gaat en wel van de 29e juni tot en met de 20e juli.

Eerst gaan we met Turkish Airlines via Istannbul naar Male (de hoofdstad van de Malediven) en dan verblijven we 4 nachten op Embudu Village Island. Daarna met het vliegtuig naar Colombo (de hoofdstad van Sri Lanka) alwaar we opgehaald worden door een privéchauffeur met een minivan, die ons vervolgens 16 dagen rondtoert op Sri Lanka. Vanwege de toestand van de wegen en het rijgedrag van de bewoners was dit echt aan te raden en bovendien niet duurder dan zelf een auto huren.

Deze gids/chauffeur krijgt dan in elk hotel waar we verblijven een eigen slaapverblijf en eten van het hotel, omdat hij de gasten aanbrengt. Mochten we dan besluiten om tussendoor nog ergens heen te willen hebben we hem altijd bij de hand. Momenteel ben ik bezig om te besluiten met welke touraanbieder we in zee gaan, dus hotels en prijzen vergelijken en die liggen soms een aanzienlijk bedrag uit elkaar kan ik je zeggen.

Afijn, van de week maar definitief gaan boeken, want de hotels beginnen al aardig volgeboekt te raken lijkt het.

Wordt vervolgd!